Najlepsze Preparaty na Odchudzanie

Najlepsze Preparaty na Odchudzanie

UWAGA! Zalecamy kupowanie zaprezentowanych produktów w dobrych sklepach internetowych. Otrzymujemy informacje, że na serwisach aukcyjnych pojawiły się podrobione produkty.

Dieta 1000 kalorii

Organizm zdrowego człowieka wykazuje zapotrzebowanie na 2 500 do 3 000 kalorii dziennie. Taka ilość jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania. Przechodząc na dietę o wartości zaledwie 1 000 kalorii, dostarczamy praktycznie trzy razy mniej energii niż wynika to z potrzeb organizmu. Bardzo istotną sprawą jest dostarczenie w okresie „głodówki” odpowiedniej ilości witamin i składników mineralnych- oczywiście bez przekroczenia dawki 1000 kalorii. Tworząc posiłki winno się kierować tabelą z podaną ilością kalorii na każdy produkt. Dzięki temu możemy kontrolować posiłki, kalorie i dobierać jedzenie według gustu, bez wyrzeczeń.

Jak działa dieta 1000 kalorii?

Dieta w ciągu dnia opiera się na pięciu posiłkach – śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Każdy kolejny etap posiłku ma przypisaną określoną ilość kalorii. Tak więc dostarczamy kolejno 200, 150, 350, 100 i 200 kalorii. Regularne przerwy i zmniejszenie ilości dostarczanych kcal ma uregulować metabolizm i usprawnić trawienie. Statystyczna przerwa pomiędzy posiłkami powinna wynosić trzy godziny. W jej czasie można a nawet powinno się pić wodę mineralną niegazowaną. Woda skutecznie zmniejsza uczucie głodu, nawilża zarówno organizm jak i skórę od środka. Wody smakowe oraz słodkie soki zawierają cukry, czyli kalorie – należy się ich wystrzegać – chyba, że doliczamy je do posiłków.

Co jemy przy diecie „tysiąc kalorii”?

Główną zasadą jest spożywanie produktów o zmniejszonej zawartości energetycznej. Oczywiście z diety nie wolno eliminować białek, węglowodanów, czy tłuszczy. Spożywamy je jedynie w mniejszej ilości. Szczególnie zalecane jest spożywanie owoców i warzyw, a także mięso drobiowe i ryby. Jeżeli chodzi o warzywa to warto zainteresować się pomidorem, sałatą, cebulą, marchewką, papryką, cukinią, ogórkiem zielonym, kukurydzą, groszkiem. Powinno się sięgnąć po owoce takie jak: pomarańcze, jabłka, truskawki, cytrynę, ananasa, kiwi, grejpfruta.

Jakie uzyskamy efekty?

Już po tygodniu stosowania diety możemy zauważyć widoczne efekty. Warto jednak pamiętać, aby okres stosowania diety nie przekroczył miesiąca. Często wspomina się o „efekcie jo-jo” po przebyciu ów diety, czy też innych. Aby tego uniknąć należy stopniowo zwiększać ilość przyjmowanych kalorii, najpierw do 1200 a następnie do 1500 kcal. Organizm stopniowo przyzwyczaja się do zaistniałej sytuacji i nie grozi nam wspomniany efekt zwiększenia wagi. Pożądaną sylwetkę utrzymamy przez dłuższy czas.

Oczywiście jak w wielu przypadkach, sama dieta nie wystarcza. Należy również na stałe wdrożyć do swojego planu dnia ruch fizyczny, a także ograniczyć przyjmowanie cukrów prostych czyli słodyczy.

Po zakończeniu diety warto sięgnąć także po produkty wspomagające utrzymanie szczupłej sylwetki. Oto dwie ciekawe pozycje dostępne na rynku:

African Mango to produkt pochodzenia naturalnego, spowalniający trawienie i aktywizujący spalanie tkanki tłuszczowej. Zawiera duże ilości błonnika dzięki czemu pozwala zachować uczucie sytości na dłużej.

Slimette to suplement diety wspomagający odchudzanie. W jego skład wchodzi jagoda Acai, wyciąg z zielonej herbaty, guarana, papryczka Cayenne i L-karnityna. Suplement zwiększa spalanie tłuszczu, przyśpiesza metabolizm, likwiduje zmęczenie i dodaje energii.

Dieta 1 000 kalorii wymaga systematyczności i samodyscypliny. Po pierwszym tygodniu kuracji nie powinniśmy się nadmiernie cieszyć, gdyż spadek wagi nie jest jeszcze właściwy. Początkowo tracimy nadmiar wody z organizmu. Dopiero w kolejnych tygodniach rozpoczyna się proces utraty masy ciała.

Zobacz ranking najlepszych preparatów na odchudzanie