Najlepsze Preparaty na Odchudzanie

Najlepsze Preparaty na Odchudzanie

UWAGA! Zalecamy kupowanie zaprezentowanych produktów w dobrych sklepach internetowych. Otrzymujemy informacje, że na serwisach aukcyjnych pojawiły się podrobione produkty.

Dieta kopenhaska

Odchudzanie nigdy nie było proste. Nie jest łatwe nawet dzisiaj. W świecie, w którym rządzi wiele doskonałych rozwiązań oraz technika rozwija się w niewyobrażalnym tempie. Nadal potrzeba wiele konsekwencji, silnej woli, a nawet wiedzy, by odchudzić się nie tylko skutecznie, ale na trwałe. Bez efektu jojo. Dla wielu osób doskonałym rozwiązaniem wydaje się dieta kopenhaska, nazywana również dietą trzynastodniową.

Czas trwania

Dieta kopenhaska kojarzona jest zwłaszcza jako dieta trzynastodniowa. Uchodzi za bardzo wymagającą, restrykcyjną i niezwykle trudną w zastosowaniu. Jednak jest bardzo popularna, bo doświadczenie wiele osób udowadnia, że jest skuteczna. Pozwala schudnąć każdemu, kto trzyma się jej założeń. W niektórych wypadkach daje naprawdę spektakularne efekty – pozwalając zgubić nawet 15 kilogramów! Taki wynik może zdumiewać. Należy jednak przy tym od razu dodać, że na diecie kopenhaskiej średnio traci się od czterech do ośmiu kilogramów. I ta duża skuteczność budzi wiele kontrowersji. Tak duży spadek wagi kojarzony jest automatycznie z efektem jojo. Powszechna jest bowiem wiedza wśród osób odchudzających, że zdrowe odchudzanie to utrata maksymalnie jednego kilograma na tydzień. A dieta kopenhaska pozwala stracić od dwóch do nawet siedmiu kilogramów w tym czasie!

Podstawowe założenia

W związku z tym, że dieta kopenhaska jest dość wyniszczająca i w niektórych przypadkach bardzo szkodliwa dla organizmu, należy stosować się ściśle do jej zaleceń. Przede wszystkim jadłospis zaplanować sobie na dokładnie 13 dni: ani jednego dnia dłużej, ani krócej. Dodatkowo dietę kopenhaską można stosować maksymalnie raz na dwa lata. Nie dajmy się skusić na częstsze wdrażanie jej założeń.

W trakcie trwania diety kopenhaskiej należy ściśle stosować się do jadłospisu. Jeść dokładnie to, co zalecają twórcy (jedyne odstępstwo to zmiana kolejności obiadu i kolacji w tym samym dniu). Każdego dnia należy dbać o to, by wypijać przynajmniej dwa litry wody. Dopuszczalna jest kawa z ekspresu lub rozpuszczalna.

Dieta kopenhaska zakłada zmniejszenie spożywania tłuszczy i węglowodanów. Ponadto uwzględnia maksymalne ograniczenie dziennej dawki kalorii. W związku z tym, że zabiera dwa główne źródła energii trudno oczekiwać, że osoba stosująca dietę będzie się czuła w pełni sił.Ponadto po zakończeniu diety należy pomału zwiększać ilość kalorii. Jeśli szybko wrócimy do dawnych przyzwyczajeń, zapewnimy sobie efekt jojo. Dodatkowo jeśli naprawdę zależy nam na szczupłej sylwetce już na zawsze, lepiej zmienić swoje podejście do odżywiania już na stałe, by nie musieć za jakiś czas znowu wracać do planu diety.

Kto może stosować dietę kopenhaską?

Wbrew zapewnień wielu osób, diety kopenhaskiej nie może stosować każdy. Lepiej do tak restrykcyjnych jadłospisów podchodzić z dystansem. Ich dzianie na sylwetkę może wypróbować osoba zdrowa, niechorująca na żadne poważne choroby.

Dieta może być niebezpieczna dla osób starszych. Wraz z wiekiem rośnie bowiem ryzyko pojawienia się skutków ubocznych, które mogą znacznie przewyższyć ewentualne zalety jej stosowania. Drugą grupą osób, dla których dieta ta jest niewskazana są nastolatkowie. W ich przypadku trzeba się bowiem liczyć z ogromnymi potrzebami, jakie ma organizm. Ich nagłe ograniczenie nie pozwala na rozwój i może zastopować ważne zmiany zachodzące w ciele.

Dieta kopenhaska może być również niebezpieczna w przypadku osób pracujących fizycznie. W takiej sytuacji trzeba się liczyć z tym, że na 13 dni wykluczy możliwość pracy zawodowej. Jeśli zatem mamy mocno angażującą pracę i wymagającą od nas pełnej gotowości, a nawet skupienia, przeprowadzenie diety warto zaplanować na dni wolne od pracy.

Dieta kopenhaska – jadłospis

Dzień 1 i 8
Śniadanie: kubek czarnej kawy, jedna kostka cukru.
Obiad: dwa jajka na twardo, pół paczki brokułów lub gotowanego szpinaku, jeden pomidor.
Kolacja: jeden duży befsztyk wołowy (200 gramów), pięć liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek oraz sok z cytryny.

Dzień 2 i 9
Śniadanie: kubek czarnej kawy z kostką cukru.
Obiad: 200 gramów befsztyku wołowego, 1/3 główki sałaty, z łyżką oliwy z oliwek oraz odrobiną soku z cytryną, do tego jeden surowy owoc (grejpfrut, jabłko lub ananas).
Kolacja: jeden grubszy plaster szynki (100 gramów) oraz pięć cieńszych (najlepiej drobiowej), niecała (2/3) szklanki jogurtu naturalnego.

Dzień 3 i 10
Śniadanie: kubek kawy z jedną kostką cukru, grzanka pieczywa.
Obiad: pół paczki (objętość szklanki) gotowanego szpinaku, jeden pomidor, jeden surowy mały owoc.
Kolacja: dwa jajka, jeden gruby plaster szynki (100 gramów), pięć liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek oraz sokiem z cytryny.

Dzień 4 i 11
Śniadanie: kubek kawy, kostkę cukru.
Obiad: jedna marchewka, jedno jajko na twardo, małe opakowanie serka wiejskiego lub twarożku naturalnego (100-150 gramów).
Kolacja: pół szklanki kompotu z owoców (ugotowanego bez cukru – kompot do picia, owoce do zjedzenia), 2/3 szklanki jogurtu naturalnego.

Dzień 5 i12 (dni bezkawowe)
Śniadanie: jedna duża starta marchewka z sokiem z cytryny.
Obiad: jedna duża chuda gotowana na ryba (300 gramów najlepiej na parze) polana sokiem z cytryny. Alternatywnie ryba smażona na patelni bez tłuszczu.
Kolacja: befsztyk wołowy (200 gramów), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek oraz sokiem z cytryny.

Dzień 6 i 13
Śniadanie: kubek czarnej kawy z kostką cukru i jedna grzanka (jedna kromka).
Obiad: jedna duszona pierś kurczaka bez skórki, pięć liści sałaty z oliwą z oliwek i sokiem z cytryny.
Kolacja: dwa jajka na twardo i jedna starta marchewka.

Dzień 7
Śniadanie: kubek herbaty bez cukru (najlepiej herbaty zielonej).
Obiad: jedna pierś kurczaka grillowanego lub z piekarnika (150 gramów), jeden świeży owoc.
Kolacja: NIC.

Jak zmniejszyć wady tej diety?

Dieta kopenhaska jest trudna w realizacji. Przeszkód jest całe mnóstwo. W trakcie jej trwania z pewnością trzeba sobie jakoś radzić z uczuciem głodu. Kłopotem poza ssaniem w żołądku jest schematyczne menu. Prawie dwa tygodnie jedzenia tego samego może dać w kość. Konsekwencją, która prędzej czy później się pojawi, jest brak energii, znużenie, ciągłe zmęczenie oraz nawet samopoczucie zbliżone do depresji.

Z pomocą w takich sytuacjach mogą przyjść tabletki wspomagające odchudzanie, a przy tym dodające energii i stymulujące organizm do dodatkowego wysiłku. Ich zażywanie pozwoli poradzić sobie z uporczywym łaknieniem odczuwanym podczas diety kopenhaskiej oraz dodatkowo pomoże w usuwaniu zbędnego tłuszczyki z trudnych w redukcji obszarów – na przykład okolic brzucha. Wszystkie wspomniane zalety gwarantują dwie propozycje: Slimette i African Mango. Tabletki o zbilansowanym składzie, nowość na rynku dostępna w kilku polskich sklepach internetowych.

Zobacz ranking najlepszych preparatów na odchudzanie